Klacht: Geen levering

op 11 februari 2018 over MiniInTheBox.com in de categorie Gadgets

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar MiniInTheBox.com over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door MiniInTheBox.com in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat MiniInTheBox.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

MiniInTheBox.com

Heeft op 11 februari 2018 om 11:32 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste klant,

Bedankt voor het winkelen bij ons.

Uw bestelling is op 2018-02-03 verzonden via MalaysiaFedEx IE. Het trackingnummer is 789588618872. Levering duurt meestal een week.
NOTE:De online trackinginformatie wordt mogelijk iets later bijgewerkt dan de werkelijke leveringssituatie; wij vragen u om geduld en te wachten op de updates.

Tracking link: http://www.17track.net/en

Aarzel niet om contact met ons op te nemen als u nog meer vragen hebt, wij helpen u graag.

Met vriendelijke groet,
William
www.miniinthebox.com

Heeft op 01 mei 2018 om 13:34 geantwoord

L.S.'een reactie
Tot op heden heb ik geen reactie ontvangen van MiniInTheBox.com Ook na mijn mail via messenger geen reactie. Ik heb dus de moed opgegeven en zal dan ook niet meer bestellen en zal dat ook niemand aanbevelen.
Met vriendelijke groet,
Dick Korenblek

Alle klachten die gemeld zijn door dick korenblek