Klacht: geen levering

op 13 juli 2017 over Groupdeal in de categorie Coupon Sites

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

op 7 juli een bestelling geplaatst en betaald, er wordt toegezegd na 2 weken ontvangt u een bericht over de levering. Het is nu 13 juli en heb geen enkele reactie ontvangen.
Een mail gestuurd naar de klantenservice , deze wordt niet eens gelezen !!!

Gewenste Oplossing:

Ik wil mijn betaalde bestelling, eerder ben ik niet tevreden.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Groupdeal

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Groupdeal in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Groupdeal een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Groupdeal

Heeft op 13 juli 2017 om 14:05 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste mevrouw Wieskamp,

Jammer om te horen dat u op dit moment nog niet tevreden bent.
Wij hebben u gisteren een reactie gegeven op de mail die u eerder heeft gestuurd met de vraag waar de bestelling blijft.
Hierop hebben wij het volgende antwoord gegeven:

\"Bedankt voor uw e-mail.

Wij hebben de status van uw bestelling nagekeken en het klopt dat u deze nog niet heeft ontvangen. De levertijd van uw bestelling is namelijk nog niet verstreken.

Uw bestelling wordt uiterlijk verzonden op 14 juli. Na de verzenddatum kan het nog een aantal werkdagen duren voordat u de bestelling binnen heeft.

U kunt de levertijd ook terugvinden op de factuur die u per e-mail ontvangen heeft na het plaatsen van uw bestelling. Deze stuur ik nog even door. Tevens stond deze bij de deal vermeld.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben en wensen u alvast veel plezier toe met uw aankoop.\"

Met vriendelijke groet,

Team GroupDeal
info@groupdeal.nl

Alle klachten die gemeld zijn door 24364