Klacht: Geen levering

op 13 juni 2017 over Dynalogic in de categorie Koeriersbedrijven en post

Vrijdag bij bestelling koelkast Coolblue tientje extra betaald voor levering volgende ochtend. Drie keer bericht ontvangen dat levering zou plaatsvinden maar er kwam maar niks. Zelf gebeld en ja hoor, sorteerfout, geen levering die dag.
Vorig jaar ook iets besteld wat door hun geleverd zou worden en wat ook helemaal misging, zelfde manier. Lomp personeel wat verpakkingsmaterialen niet wilde meenemen. Kortom knudde!

Leveren zoals afgesproken.

4 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynalogic een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dynalogic

Heeft op 18 juli 2017 om 12:30 geantwoord

Geachte dhr., mevr. Van Osch,

Bedankt voor uw bericht. Allereerst onze oprechte excuses voor het ongemak! Vanwege drukte hebben we hier nog niet op kunnen reageren. We zien inderdaad dat ook u last heeft gehad van de sorteerfouten in deze periode. Excuses hiervoor! Wilt u de klacht alsnog in behandeling laten nemen, dan kunt u dit via deze link indienen: http://bit.ly/292xiLZ .

Bedankt voor uw begrip,

Team WeCare Dynalogic

Alle klachten die gemeld zijn door Daaaag