Klacht: Geen levering

op 21 december 2016 over Perry Sport in de categorie Sportwinkel

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 3-12-2016 een online bestelling geplaatst. Deze zou binnen 5 werkdagen geleverd worden. Tot op de dag van vandaag nog steeds niets ontvangen.

Gewenste Oplossing:

snelle levering of anders geld terug

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Perry Sport

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Perry Sport nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Perry Sport in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Perry Sport een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Perry Sport

Heeft op 28 april 2017 om 19:08 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Julia,

Allereerst mijn oprechte excuses voor de late reactie. Vanwege drukte is de responsetijd langer dan dat je van ons gewend bent.

Helaas kan ik in mijn systeem geen order van je vinden welke je op 3 december hebt geplaatst. Mocht dit nog niet opgelost zijn, wil je dan zo vriendelijk zijn je ordernummer aan de Klantenserivce door te geven? Wij komen er dan zo snel mogelijk bij je op terug.

Met vriendelijke groet,

Klantenservice Perry Sport

Alle klachten die gemeld zijn door iulia