Klacht: GEEN LEVERING

op 26 november 2016 over Sanders Meubelstad in de categorie Meubelwinkels

Op 26 februari heb ik een compleet set meubels gekocht (eettafel, salontafel, tv-dressoir). De levertijd zou ongeveer 6 weken duren. Ik verwachtte mijn meubels in de eerste week van april. Op 9 JUNI worden de meubels aangeleverd, we komen er achter dat ze VERKEERD zijn! Niet de kleur die we willen, terwijl er duidelijk is aangegeven COMPLEET WIT. ‘We nemen contact met u op voor de volgende levering’ was ook het antwoord dat we telkens kregen na het bellen. Op 25 NOVEMBER, ja 25 NOVEMBER, precies 9 MAANDEN later krijgen we een telefoon dat de meubels NIET MEER WORDEN GELEVERD!!!! Mijn geduld was allang opgeraakt maar dacht telkens ‘als ik ze maar uiteindelijk krijg’. Ik heb 9 MAANDEN lang gewacht met het idee dat het uiteindelijk geleverd zou worden. 9 MAANDEN WEGGEGOOID voor mij.
En wat ik er voor terugkrijg? -> MIJN AANBETALING. Ik vind het BELACHELIJK, al die tijd hebben ze het zo een beetje omgedraaid. GEEN VERTROUWEN IN SANDERS! ABSOLUUT NIET!

Een waardenbon ter compensatie

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Sanders Meubelstad

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door Sanders Meubelstad in behandeling genomen

1 week geleden - We hebben bericht ontvangen dat Sanders Meubelstad een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Sanders Meubelstad

Heeft op 28 november 2016 om 09:21 geantwoord

Beste heer/mevrouw Yavuz,

U heeft destijds inderdaad gekozen voor de meubelen in compleet wit. Deze zijn echter uitgeleverd met een eiken blad. Als compensatie heeft u een korting gekregen en tevens heeft u op uw verzoek bruikleen meubelen gehad. De fabrikant heeft laten weten dat de nieuwe meubelen niet meer geleverd gaan worden. Wij hebben u daarom aangeboden om een nieuwe keuze te maken. Er is afgesproken dat u ons vandaag belt. We gaan ons uiterste best doen om het zo netjes mogelijk op te lossen voor u.

Sophie van Webcare Sanders Meubelstad

Alle klachten die gemeld zijn door YavuzY