Klacht: Geen levering

op 19 juli 2016 over MiniInTheBox.com in de categorie Gadgets

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb twee telefoonhoesjes besteld via deze site. Betaald via Paypal. Nog steeds niets ontvangen, op de website kan ik mijn bestelling niet meer zien. Ze zeggen dat hij is afgeleverd. Ook is er niet gereageerd op de klachten die ik hierover gestuurd heb. Bestelnummer is 24429817.

Gewenste Oplossing:

Als de telefoonhoesjes bezorgd worden of mijn geld terug gestort word.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar MiniInTheBox.com over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door MiniInTheBox.com in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat MiniInTheBox.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

MiniInTheBox.com

Heeft op 19 juli 2016 om 10:16 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste klant,

Bedankt voor het winkelen bij ons.

Uit uw negatieve review hebben we begrepen dat u niet tevreden bent met uw bestelling # 160612090024429817.

Het spijt ons zeer dat uw zending tijdens het transport vertraging heeft opgelopen. Helaas werd uw zending vertraagd vanwege zeer grote drukte bij de koerier.

We hebben contact opgenomen met deze SunyouMail-untrack-Sunyou koerier en hem gevraagd de levering van uw bestelling prioriteit te geven. Wij verzoeken u vriendelijk nog een paar dagen te wachten. Neem zo spoedig mogelijk contact met ons op als u de bestelling nog niet hebt ontvangen op 2016-07-24 . Wij nemen voor u dan nogmaals contact op met de koerier.

Wij danken u vriendelijk voor uw geduld en begrip.

Met vriendelijke groet,
Hermes
www.miniinthebox.com

Alle klachten die gemeld zijn door SofieK.