Klacht: geen levering

op 13 juni 2016 over cheaptech.nl in de categorie Internetshops - Elektronica

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Heb 2 weken geleden een halsband voor een hond besteld,maar niks ontvangen,zou binnen 2 dagen afgeleverd worden.
Mail gestuurd, en na een week te horen gekregen dat Post NL alle zendingen kwijt is.Zodra post nl het probleem op gesost heeft hoor ik weer wat.Dit ruikt bij mij naar oplichting…

Gewenste Oplossing:

Geld terugstorten of nieuw product opsturen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar cheaptech.nl over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door cheaptech.nl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat cheaptech.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

cheaptech.nl

Heeft op 28 juli 2016 om 18:26 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Marnix Valke,

Wij willen u onze welgemeende excuses aanbieden voor de langere levertijd.

Het is zeer vervelend voor u als klant zijnde en voor ons als webshop wanneer er bestellingen vermist raken met een koerier zoals PostNL. Gelukkig hebben wij mogen vernemen dat het door u bestelde artikel afgehaald is op een afhaal locatie van PostNL.

(De track en trace code is naar uw persoonlijke e-mail verzonden)

Wij hopen u voldoende te hebben geïnformeerd en hopen uw klacht zo goed en snel mogelijk op te lossen.

Met vriendelijke groet,

Cheaptech

Alle klachten die gemeld zijn door marnixgibson