Klacht: Geen levering

op 11 mei 2016 over Tommy Teleshopping in de categorie Teleshopping

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ruim 2 weken geleden bestelling gedaan( levertijd max 2-5 dagen)
Producten niet geleverd . Maar waar ik me meest aan erger is dat ze ook niet reageren op emails en als je ze belt 1 euro per gesprek en ze hebben geen antwoord verbreken ze de verbinding.

Gewenste Oplossing:

Als ze me bellen en communiceren via de tel

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Tommy Teleshopping over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Tommy Teleshopping in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Tommy Teleshopping een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Tommy Teleshopping

Heeft op 11 mei 2016 om 09:36 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Klant,

Tommy Teleshopping heeft u n.a.v. uw klacht telefonisch proberen te contacteren. Helaas tevergeefs.

In uw klacht geeft aan dat de bestelling niet is geleverd binnen het gestelde termijn, waarvoor onze welgemeende excuses.

Na controle is gebleken dat u uw bestelling reeds in bezit heeft en wensen wij u veel plezier met de aankoop.

Met vriendelijke groet,

Team Tommy Teleshopping

Alle klachten die gemeld zijn door Alig