Klacht: Geen levering

op 04 oktober 2011 over Tommy Teleshopping in de categorie Teleshopping

Ik heb op 13 juli Alcachofa de Laon besteld en die is die zelfde week ook van mijn rekening afgegaan. Het zou ong. 3 weken duren voor het bezorgd zou worden. Na een maand had ik nog niks in huis en heb ik een mail gestuurd waar mijn bestelling bleef. Het antwoord was dat het retour gekomen was omdat ik een postbus als afleveradres had opgegeven. Ik woon in Duitsland en heb geen Nederlands huisadres. Toen ik mijn account aanmaakte kwam er nergens te staan dat er niet aan de postbus geleverd kon worden. Ik heb gevraagd wat de oplossing is. Die is er niet volgens hun. Ik heb aangeboden om bij te betalen om het via TNT te verzenden. Ze storten mijn geld niet terug en reageren ook niet op mijn laatste 4 mails om tot een oplossing te komen.

Ik wil wel bij betalen om het via de TNT te laten bezorgen.

Bericht van Tommy Teleshopping

6 jaren geleden - Door een storing in ons mail systeem kunnen wij helaas de reeds verstuurde e-mails en binnenkomende mails tijdelijk niet beantwoorden. Wij zijn telefonisch te bereiken op telefoonnummer 0900 04000 32 van maandag tot donderdag van 9.00 uur tot 17.00 uur en vrijdag van 9.00 uur tot 16.00 uur. Met vriendelijke groet, Tommy Teleshopping B.V.

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Tommy Teleshopping in behandeling genomen

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Tommy Teleshopping een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Tommy Teleshopping

Heeft op 04 oktober 2011 om 12:21 geantwoord

Klant gevraagd om een bericht te zenden naar een persoonlijk mail account, eventueel leveren op een Nederlands adres of terugstorting van het bedrag. Wij leveren niet middels TNT in het buitenland of op naar een postbus.

Heeft op 10 oktober 2011 om 07:09 geantwoord

Niet eens! Jullie hadden dit moeten vermelden bij mijn bestelling voor jullie geld afschrijven. Maar jullie reageren niet eens af pakketje retour komt. Ik heb geen nederlands adres en dit is geen product wat je even bij een kennis af laat leveren. Als jullie dit direct gemeld hadden, had ik de bestelling niet eens geplaatst. Ik wens mijn bestelde en betaalde product dus gewoon op het door mij opgegeven adres te ontvangen. Mijn klacht is dus niet opgelost.

Alle klachten die gemeld zijn door eugenie