Klacht: Geen levering 3 van de 4 producten

op 12 april 2016 over MiniInTheBox.com in de categorie Gadgets

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

op 26 november 2015 heb ik 4 producten besteld en betaald. 1 product heb ik ontvangen, maar de overige 3 producten nog steeds niet. Ik heb verschillende keren een mail gestuurd, maar ik heb hier geen antwoord op gekregen. Het is inmiddels 30 maart 2016!!! Hoe lang gaat dit nog duren???

Gewenste Oplossing:

Ik de bestelling eindelijk ontvang of mijn geld terug gestort. De verjaardag waar de cadeautjes voor waren is inmiddels verstreken

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar MiniInTheBox.com over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door MiniInTheBox.com in behandeling genomen

Heeft op 19 april 2016 om 22:01 geantwoord

Ik heb idd een bericht gekregen dat het bedrag terug wordt gestort,maar tot op heden heb ik nog niets mogen ontvangen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat MiniInTheBox.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

MiniInTheBox.com

Heeft op 03 mei 2016 om 08:43 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Reactie van de melder van de klacht Aida 1973

8 maanden geleden - Ik heb tot op heden nog steeds mijn geld niet ontvangen. Ik heb ze herhaaldelijk een mail gestuurd waar ik geen reactie op heb ontvangen

Alle klachten die gemeld zijn door Aida 1973