Klacht: Geen leuke verrassing!

op 03 oktober 2017 over Verrassingstickets.nl in de categorie Online Vliegtickets

Ik heb samen met een vriendin twee tickets gekocht bij Kruitvat. Vorig week kregen we de bevestigingsboeking en sindsdien ben ik alleen maar aan het bellen en mailen. Ik word van het kastje naar de muur gestuurd en alle partijen verschuiven het probleem naar de ander.

De verrassing was Berlijn. Leuke stad Berlijn, willen we graag naar toe. Maar de vluchttijden en extra kosten die we zouden moeten maken waren geen leuke verrassing. We vertrekken vanaf Brussel (extra kosten en onze vlucht komt middennacht aan. Dat is een onveilig gevoel.

Als eerste contact opgenomen met verrassingstickets.nl. Zij zeggen dat ze niks kunnen doen omdat de boeking al definitief is. Zij verwijzen naar Ryanair. Het lijkt net of Ryanair met de noorderzon is vertrokken. Contactformulier ingevuld, je krijgt een mail met een link naar de FAQ van de website. Heb ik lekker veel aan. Vervolgens Kruitvat gebeld. Zij zeggen dat een mail moet sturen naar Superdealux. Superdealux stuurt je weer door naar verrassingstickets.nl. Rondje om en kan weer bij het begin beginnen.

Heel frustrerend. Je kan niemand bellen en niemand wil zijn verantwoordelijkheid nemen.

Ik wil graag mijn geld terug.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Verrassingstickets.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Verrassingstickets.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door sashruf