Klacht: geen krant,bonnement,onbekend,inloggen niet mogelijk

op 20 mei 2017 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Slechte start van de zaterdagochtend!
Krant vanmorgen niet bezorgd,wil dit aan de Telegraaf doorgeven omdat ik niet als abonnee bekend sta ,proefabonnement.
Wil bij de Telegraaf inloggen en dan wordt mn wachtwoord niet geaccepteerd.Probeer een nieuw wachtwoord te maken en dan kan dit niet omdat mn mailadres al bekend is.Wat kan er nog meer verkeerd gaan?

Als alles opgelost is.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 20 mei 2017 om 09:10 geantwoord

Geachte heer Teepe,

Vriendelijk bedankt voor uw bericht.

Wij vinden het vervelend om te vernemen dat u vandaag geen krant in ontvangst heeft mogen nemen en u tevens problemen ondervonden heeft bij het inloggen. Onze excuses voor het ongemak.

Uw melding betreft de bezorgklacht hebben wij direct doorgezet naar de bezorgdienst. Omdat wij in uw gebied de nabezorgdienst beschikbaar hebben, krijgt u de krant na 12.00 nageleverd.

Mogelijk heeft u problemen ondervonden bij het aanmaken van een nieuw wachtwoord, omdat u met een ander e-mailadres inlogt dan bij ons bekend is. Wij hebben het e-mailadres voor gewijzigd naar het Yahoo e-mailadres dat bij ons bekend is. Indien het Yahoo e-mailadres onjuist is, kunt u de bevestigingsmail als niet verzonden beschouwen en blijft uw account gekoppeld aan uw Hotmail. U kunt dan via www.mijnmedia.nl/wachtwoord een nieuw wachtwoord aanmaken.

Indien u nog vragen heeft, neemt u dan gerust contact op met ons via telefoonnummer 088-8248010.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

SA- Webcare Team

Alle klachten die gemeld zijn door ruudteepe