Klacht: Geen krant ontvangen van

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 04 oktober 2016 om 15:37 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer/ mevrouw Kramer,

Vriendelijk bedankt voor uw bericht en onze excuses voor dit ongemak. Wij hebben zojuist telefonisch contact met u gehad over dit probleem.
Wij hebben de melding doorgegeven aan het distributiecentrum en uw abonnement met een dag verlengd.
Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet, Monique ~De Telegraaf

Alle klachten die gemeld zijn door Was een gratis aanbieding van 14dagen. Riet kramer