Klacht: Geen krant ontvangen ondanks telefonische toezegging

op 18 februari 2017 over De Limburger in de categorie Kranten - Regionaal

De krant is za 18-02-2017 niet bezorgd.Klacht persoonlijk telefonisch aan medewerker doorgegeven. Htij gaf aan dat er vertraging was in Sittard.Gevraagd of de krant nog bezorgt zou worden.Dit werd bevestigd.
Het is nu 12.22 en nog steeds geen krant.Ik vindt dit ronduit schandalig want de overlijdensadvertentie van mijn moeder mevr.Nijsten staat er vandaag in. Wij betalen voor de advertentie en het abbonnement.Vernomen dat in Limbricht wel de krant op tijd bezorgd is.
Volgens mij weer een rommeltje bij de bezorgers.

Een boze abbonnee Mevr. Kersemakers- Nijsten

Als een afspraak ook wordt nagekomen

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over De Limburger

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over De Limburger nog niet in behandeling is genomen.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door De Limburger in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat De Limburger een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

De Limburger

Heeft op 19 december 2017 om 10:03 geantwoord

Geachte,

Bedankt voor uw e-mail,
Wegens een technisch probleem zijn de klachten nu pas zichtbaar.
Onze excuses voor dit ongemak.
Mocht u nog bezorgklachten hebben dan gelieve deze te melden via telefoon nummer 088-7766550 bereikbaar op maandag tot en met vrijdag van 08:30 tot 17:00. En op zaterdag van 08:00 tot 12:00.
Of via de email: lezersservice@delimburger.nl

Hopende u voldoende te hebben geïnformeerd

Yvonne Berden
Medewerker Backoffice - Klantenservice
De Limburger

Alle klachten die gemeld zijn door W.Kersemakers