Klacht: Geen krant ontvangen

klhoekstra op 09 juli 2020 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Vandaag 9 juli is de telegraaf vanmorgen niet bezorgd

Graag deze dag nog een krant bezorgen

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 09 juli 2020 om 14:08 geantwoord

Geachte heer Hoekstra,

Hartelijk dank voor uw bericht waarin u ons doorgeeft op 09 juli 2020 geen krant geleverd te hebben gekregen.

Onze excuses voor dit ongemak. Wij begrijpen dat u een abonnement heeft om dagelijks het laatste nieuws bij u thuis geleverd te krijgen, daar moeten wij voor zorgen.

Uw melding hebben wij doorgezet aan onze bezorgdienst. Wij hebben hen verzocht om uw adres de komende periode scherp in de gaten te houden.

Voor de krant van vandaag verwijzen wij u naar ons digitale product.
Volgens ons gegevens heeft u de digitale toegang die hoort bij uw abonnement geactiveerd.

In verband met uw privacy kunnen wij hier niet verder het e-mailadres waarmee u toegang heeft benoemen.

Heeft u hulp nodig bij het digitaal meelezen, verzoeken u vriendelijk om contact op te nemen met onze digitale afdeling zodat we persoonlijk met u uw inlog gegevens en eventueel het stappenplan kunnen doornemen.

U kunt ons bereiken via 088 - 824 80 10

MH- Webcare Team

klhoekstra

Heeft op 09 juli 2020 om 16:25 geantwoord

De digitale krant had ik vanmorgen al gedeleed. Zodoende kon ik het nieuws van vandaag niet meer bekijken.

Alle klachten die gemeld zijn door klhoekstra