Klacht: Geen krant ontvangen

op 08 mei 2017 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 08 mei 2017 om 13:40 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte meneer/mevrouw Hoedemakers,

Bedankt voor uw bericht waarin u aangeeft de krant niet te hebben ontvangen.

Ik kan me voorstellen dat u uitkijkt naar uw krant. Excuses voor het ongemak!

Wanneer u de klacht aan ons doorgeeft nemen wij altijd contact op met uw bezorgdienst hierover. Zo kunnen zij ervoor zorgen dat de bezorging in het vervolg weer optimaal verloopt. Ter compensatie verschuiven wij de betaaldatum met een dag. Zo betaalt u de gemiste krant niet.

Om toch op de hoogte te blijven van het laatste nieuws heeft u als abonnee ook digitaal toegang tot de krant. Ik begrijp dat er niks boven de papieren versie gaat. Maar zo kunt u uw favoriete artikelen, columns en het laatste nieuws toch op de dag zelf nog lezen. Mocht u hier hulp bij willen laat het ons even weten.

Hartelijke groet,
MvS - Webcare Team

Alle klachten die gemeld zijn door Jean Hoedemakers