Klacht: geen krant ontvangen

op 03 oktober 2016 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 04 oktober 2016 om 15:47 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer/ mevrouw Van Schuppen,

Vriendelijk bedankt voor uw bericht en onze excuses voor dit ongemak.
Wij begrijpen dat het vervelend is als u De Telegraaf niet ontvangt. Wij hebben deze melding doorgegeven aan ons distributiecentrum en gaan er vanuit dat de bezorging zo spoedig mogelijk weer verloopt zoals dit hoort. Indien dit niet het geval is, dan horen wij dat uiteraard graag van u.
Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.

Met vriendelijke groet, Monique ~De Telegraaf

Alle klachten die gemeld zijn door jbvanschuppen@ziggo.nl