Klacht: geen krant ontvangen

op 05 september 2016 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 05 september 2016 om 16:44 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Joke,

Hartelijk dank voor het doorgeven van uw klacht.
Wij vinden het vervelend om te lezen dat u vandaag uw Telegraaf gemist heeft. Wij gaan dit voor u doorgeven aan onze bezorgservice zodat de nodige handelingen genomen kunnen worden om de bezorging weer op orde te krijgen. En de gemiste dag gaan wij compenseren op uw abonnement door een dag toe te voegen aan uw huidige betaalperiode.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben en wensen u nog een fijne dag toe.

Met vriendelijke groet,
Petruschka ~ De Telegraaf

Alle klachten die gemeld zijn door Past.Joke@gmail.com