Klacht: geen krant ontvangen

op 01 september 2016 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 01 september 2016 om 10:44 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer/mevrouw Kok,

Vriendelijk bedankt voor uw bericht en onze excuses voor dit ongemak.
Wij begrijpen dat dit erg vervelend voor u is en hebben de melding aangemaakt bij uw account.
Dit bericht gaat ook door naar het distributiecentrum, waar zij dit probleem verder zullen oplossen. Wij gaan er vanuit dat De Telegraaf morgen gewoon weer op de mat ligt.

Met vriendelijke groet,

Monique ~De Telegraaf

Alle klachten die gemeld zijn door hskok