Klacht: GEEN KRANT ONTVANGEN

op 16 augustus 2016 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

Telegraaf

Heeft op 16 augustus 2016 om 14:44 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte meneer van Goor,

Bedankt voor uw bericht waarin u aangeeft vandaag de krant niet te hebben ontvangen.

Onze excuses voor dit ongemak.

Om ervoor te zorgen dat uw krant in het vervolg weer goed bezorgd wordt hebben wij contact opgenomen hierover met uw bezorgdienst. Ter compensatie verschuiven wij uw betaaldatum met een dag. Hierdoor betaalt u de gemiste krant niet.

Wij wensen u nog een mooie week.

Hartelijke groet,
MvS - De Telegraaf

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door kimton00