Klacht: geen krant ontvangen

op 05 augustus 2016 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 05 augustus 2016 om 08:56 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer/mevrouw Leemans,

Bedankt voor uw bericht.

Wij vinden het vervelend om te vernemen dat u een verkeerde krant ontvangen heeft.

Onze excuses voor het ongemak.

Wij hebben uw klacht doorgezet naar de bezorgdienst. Zij gaan er zorg voor dragen dat de bezorging vanaf heden weer naar wenst verloopt.

Ter compensatie verlengen wij uw abonnement met een dag, zodat u alsnog alle kranten ontvangt waar u recht heeft.

Mocht u onverhoopt nogmaals problemen ondervinden met de bezorging, dan verzoeken wij u vriendelijk om dit rechtstreeks bij ons te melden. Dit stelt ons namelijk in de gelegenheid om uw klacht sneller in behandeling te nemen.

U kunt een bezorgklacht doorgeven via telefoonnummer 088-8248241 of via www.mijnmedia.nl/bezorging/.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.

Met vriendelijke groet,

SA- De Telegraaf

Alle klachten die gemeld zijn door hanske1945