Klacht: Geen krant ontvangen

op 04 juli 2016 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 04 juli 2016 om 15:30 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw, meneer Lucassen,

Bedankt voor uw bericht waarin u aangeeft uw krant vandaag niet te hebben ontvangen.

Onze excuses voor dit ongemak.

Wij hebben hierover contact opgenomen met uw bezorgdienst zodat uw krant weer bezorgd wordt zoals het hoort. Ter compensatie schuiven wij uw betaaldatum met een dag op. Zo betaalt u de gemiste krant niet.

Wij wensen u een prettige nieuwe week.

Hartelijke groet,
MvS- De Telegraaf

Alle klachten die gemeld zijn door niels en rieneke