Klacht: geen krant ontvangen

op 04 juli 2016 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 04 juli 2016 om 15:28 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte meneer Bregman,

Bedankt voor uw bericht waarin u bezorgklachten doorgeeft.

Onze excuses voor het ongemak.

Om ervoor te zorgen dat dit niet nogmaals voorkomt hebben wij contact opgenomen met uw bezorgdienst. Ter compensatie verschuiven wij de betaaldatum met twee dagen. Hierdoor betaalt u de gemiste kranten niet. Wij sturen u de bijlage Vrouw van afgelopen zaterdag nog na.

Wij vertrouwen erop u voldoende te hebben geïnformeerd en wensen u nog een prettige nieuwe week.

Hartelijke groet,

MvS - De Telegraaf

Alle klachten die gemeld zijn door P. Bregman