Klacht: Geen krant ontvangen

op 01 juli 2016 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 01 juli 2016 om 15:01 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer/mevrouw Rutgers-Ridder,

Vriendelijk bedankt voor uw bericht over de bezorging. Onze excuses voor dit ongemak. Wij snappen dat dit erg vervelend is. Wij hebben uw melding doorgegeven aan het distributiecentrum, zodat zij hiermee aan de gang kunnen gaan. Er wordt contact opgenomen met u over uw opzegging. Nabezorging is al meer dan zes jaar niet meer bij De Telegraaf, dus dit kunnen wij niet meer voor u regelen. Hiervoor is digitale toegang in de plaats gekomen.
Wij wensen u een prettig weekend toe,
Groet, Monique

Alle klachten die gemeld zijn door Rutgers-ridder