Klacht: geen krant ontvangen

op 20 juni 2016 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

De laatste 2 maanden (ongeveer) geen Telegraaf ontvangen. Ook niet nadat ik dit na 7.00 uur gemeld had en mij beloofd was dat er na bezorgd zou worden. (Betaal wel de volle mep abonnement, maar dat terzijde)

Ik in ieder geval te horen krijg waarom ik geen krant heb na bezorgd. Die paar centen maken me niet zoveel uit en dat ik de belofte krijg dat er wel na bezorgd wordt.

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 23 juni 2016 om 14:47 geantwoord

Geachte heer/ mevrouw Koers,

Vriendelijk bedankt voor uw bericht waarin u aangeeft dat u de Telegraaf ongeveer twee maanden niet zou hebben ontvangen. Onze excuses voor dit ongemak. Wij zien echter maar 3 meldingen in het systeem staan. Ieder contact wordt geregistreerd. Deze meldingen worden direct doorgestuurd naar het distributiecentrum en wij gaan er vanuit dat dit zo spoedig mogelijk wordt opgelost. Wij vragen u om deze meldingen toch altijd door te geven. Ons telefoonnummer is 088 8248242
Ook kunt u uw melding doorgeven via mijnmedia.nl
Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geinformeerd. Groet, Monique Telegraaf.

Alle klachten die gemeld zijn door k. koers