Klacht: geen krant ontvangen

op 18 juni 2016 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

na 3 weken vakantie zou ik deze dag weer een krant ontvangen. De krantenbezorger in ons dorp gebeld maar die hadden niet van u bericht gehad dat zij de krant weer moesten bezorgen. Daarna met u gebeld en de nabezorging zou na 15,00 uur komen. Het is nu 19.05 uur en we hebben nog steeds geen krant in de bus.

Als we de weekend krant alsnog ontvangen

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 22 juni 2016 om 14:41 geantwoord

Geachte heer Homsma,

Bedankt voor uw bericht waarin u aangeeft op 18 juni de krant niet te hebben ontvangen.

Het weer kunnen lezen van de krant na een vakantie is natuurlijk een heerlijk gevoel. Wij begrijpen daarom dat het erg teleurstellend is om de krant dan niet te ontvangen.

Wij bieden u onze excuses aan voor het ongemak.

Wij geven uw klacht door aan de bezorgdienst. Zij zullen er zorg voor dragen dat in de toekomst zich soortgelijke situaties niet meer voordoen.

Ter compensatie verschuiven wij uw volgende betaalperiode met een dag op, zodat u alsnog alle kranten ontvangt waar u recht op heeft.

Wij hopen dat u van een fantastische vakantie heeft mogen genieten.

Mocht u nog vragen hebben, dan verzoeken wij u vriendelijk om contact met ons op te nemen.

Met vriendelijke groet ,

SA- De Telegraaf