Klacht: geen krant ontvangen

op 16 juni 2016 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 20 juni 2016 om 15:42 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer/mevrouw Van de Vegte,

Bedankt voor uw bericht.

Het spijt ons te vernemen dat De Telegraaf onregelmatig is bezorgd.

Wij hebben deze klachten aan onze bezorgdienst voorgelegd met het dringende verzoek om de bezorging weer op te starten. Wij gaan er daarom vanuit dat de bezorging nu naar behoren zal verlopen.

Mocht u echter nog steeds met onregelmatigheden in de bezorging worden geconfronteerd, dan vernemen wij dit graag van u opdat wij actie kunnen ondernemen.

Tevens zijn de betreffende kranten conform onze voorwaarden gecompenseerd. Uw abonnement is verlengd met het aantal gemiste edities van de krant.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

ER- De Telegraaf

Alle klachten die gemeld zijn door juan 1