Klacht: geen krant of veel te laat

op 04 augustus 2016 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Helaas maar nu ben ik het echt zat ik klaag niet snel maar nu is de maat vol wij hebben twee kranten de telegraaf en de limburger.
het gebeurt gewoon enkele malen per week dat een van de kranten veel te laat is of geheel niet bezorgd worden maar deze dame doet dit lijkt mij gewoon met opzet ook zijn de kranten regelmatig niet compleet dit gebeurd niet bij ons alleen maar ook bij de buren en vrienden.

Gewenste Oplossing:

Gewoon krijgen waarvoor je betaald.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 04 augustus 2016 om 14:53 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Berg,

Bedankt voor uw bericht.

Wij vinden het vervelend om te vernemen dat u problemen ervaart met de bezorging.

Onze excuses voor het ongemak.

Wij hebben uw klacht doorgezet naar de bezorgdienst. Zij zullen er zorg voor dragen dat de bezorging vanaf heden weer op het gewenste niveau ligt.

Mocht u onverhoopt nogmaals problemen ondervinden met de bezorging, dan verzoeken wij u vriendelijk om dit bij ons te blijven melden want dan alleen weten wij hoe het gesteld is met de bezorging en kunnen wij de nodige maatregelen treffen.

Het doorgeven van een bezorgklacht kunt u doen via telefoonnummer 088-8248241 of via www.mijnmedia.nl/bezorging/.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.

Met vriendelijke groet,

SA- De Telegraaf

Alle klachten die gemeld zijn door bergjan