Klacht: Geen krant of veel te laat

op 28 juni 2016 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Vandaag Dinsdag 28 juni geen krant ontvangen. Ik word er gek van. De huidige bezorger maakt er echt een potje van verleden week 2x geen krant ontvangen gisteren nadat ik gebeld had kwam hij om 07:10 op zijn gemak aanlopen en altijd is het de schuld van de krant. Hij loopt 3,wijken door elkaar. Telegraaf, Volkskrant en de Gooi en Eemlander. Hij weet dat hij fout zit wat soms geeft hij er een Volkskrant of een Gooi en Eemlander er bij. Ik krijg geen dag de krant voor 06:55. Maar moet om 07:15 de deur uit. Waardeloos

Mijn vorige bezorger gooide de krant al voor 06:00 in de bus. Ik had dus echt de tijd om hem te lezen. Ik ben tevreden als ik voor ik de deur uitga mijn krant heb gelezen.

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 28 juni 2016 om 15:42 geantwoord

Geachte heer Driehuis,

Bedankt voor uw bericht.

Wij vinden het spijtig om te vernemen dat u regelmatig de krant te laat of niet ontvangt. Dit is uiteraard niet de bedoeling.

Wij bieden u onze excuses aan voor het ongemak.

Naar aanleiding van uw telefonisch doorgegeven klacht vandaag, zijn wij een onderzoek gestart naar de bezorging. U kunt er daarom van uitgaan dat de bezorging binnen de kortste keren weer op het gewenste niveau ligt.

De niet bezorgde kranten krijgt u uiteraard gecompenseerd. Dit doen wij door uw betaalperiode op te schuiven met het aantal dagen dat u krant niet ontvangen heeft.

Ook bieden wij de mogelijkheid om op dagen dat u de krant niet ontvangen heeft deze digitaal te lezen. Dit kan op een desktop, een tablet en op een smartphone.

Mocht u nog vragen hebben, dan verzoeken wij u vriendelijk om contact met ons op te nemen.

SA- De Telegraaf

Heeft op 29 juni 2016 om 20:16 geantwoord

Vandaag 29 juni weer geen krant. Wacht morgen nog even af.

Alle klachten die gemeld zijn door a.driehuis8@upcmail.nl