Klacht: Geen krant gehad.

op 09 augustus 2016 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 09 augustus 2016 om 09:35 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte Janssen,

Bedankt voor uw bericht.

Wij hebben deze klacht aan onze bezorgdienst voorgelegd met het dringende verzoek om de bezorging naar behoren te laten verlopen.

Mocht u echter nog steeds met onregelmatigheden in de bezorging worden geconfronteerd, dan vernemen wij dit graag van u opdat wij actie kunnen ondernemen.

Tevens zijn de betreffende kranten conform onze voorwaarden gecompenseerd. Uw abonnement is verlengd met het aantal gemiste edities van de krant.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

Esperanza Roos

Alle klachten die gemeld zijn door Droefje 2oo7