Klacht: geen krant bezorgd op zaterdag

op 25 juni 2016 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 27 juni 2016 om 15:53 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer/mevrouw Volker,

Bedankt voor uw bericht.

Wij vinden het vervelend om te vernemen dat u de afgelopen zaterdag geen krant onvangen heeft.

Wij bieden u onze excuses aan voor het ongemak.

Uw klacht hebben wij doorgezet naar de bezorgdienst. Zij zullen er zorg voor dragen dat de bezorging vanaf heden weer naar wens verloopt.

Ter compensatie verschuiven wij de volgende betaalperiode met een dag op, zodat u alsnog alle kranten ontvangt waar u recht op heeft.

Mocht u overhoopt nogmaals problemen ondervinden met de bezorging, dan verzoeken wij u vriendelijk om dit rechtstreeks bij ons te melden. Dit stelt ons in de gelegenheid om de klacht sneller in behandeling te nemen.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.

Met vriendelijke groet,

SA- De Telegraaf

Alle klachten die gemeld zijn door autocom2015