Klacht: Geen krant bezorgd

op 22 juli 2016 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 22 juli 2016 om 15:53 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag,

Hartelijk dank voor uw bericht.

Wij zien dat u vandaag al contact heeft gehad met onze klantenservice en dat uw klacht reeds in behandeling is genomen door een collega.
Mocht u verder nog vragen hebben, dan vernemen wij dit graag.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Met vriendelijke groet,
Petruschka ~ De Telegraaf

Heeft op 23 juli 2016 om 09:02 geantwoord

Ter genoegdoening van al het ongemak, wat ik overgens vaker bij u heb ervaren , want dit is heus niet de eerste keer , telkens als ik terug kom van vakantie heb ik het zelfde probleem, stel ik voor ; Een maand gratis bezorgen !

Alle klachten die gemeld zijn door v.d.Wal