Klacht: Geen krant

op 07 maart 2020 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Dit is al de zoveelste keer dat we geen krant ontvangen, toch willen wij de krant vandaag, vooral op zaterdag. Waar is onze eerste bezorger, die deed het altijd zo goed.

Als de krant er elke morgen om 8 uur in de brievenbus zit of eerder, en dat gebeurt de laatste tijd niet meer.

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 07 maart 2020 om 15:24 geantwoord

Geachte heermevrouw De Bruyn,

Vriendelijk dank voor uw bericht waarin u aangeeft dat u geen krant heeft ontvangen. Wij begrijpen dat u een abonnement bij ons heeft om het laatste nieuws tijdig en correct thuis te ontvangen en wij moeten daar voor zorgen.

Goed dat u dit aan ons doorgeeft. Onze excuses voor dit ongemak.

Wij zien dat u uw melding inmiddels ook bij ons gedaan heeft via internet. Uiteraard houden we de bezorging de komende periode scherp in de gaten en hebben wij verzocht om vooral extra aandacht te geven aan een correcte -en tijdige bezorging,

Voor het nieuws van vandaag verwijzen wij u naar de digitale krant in de app of online.

Met vriendelijke groeten,
MH- Webcare Team

Heeft op 07 maart 2020 om 15:45 geantwoord

Wij willen de krant in onze handen, daar betalen we voor. Dus graag nog in de bus.

Alle klachten die gemeld zijn door 159701961