Klacht: geen krant

op 06 oktober 2016 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 06 oktober 2016 om 13:23 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer/ mevrouw Schuermans,

Vriendelijk bedankt voor uw bericht en onze excuses voor dit ongemak. Wij hebben de melding doorgegeven aan ons distributiecentrum. Hier zal dit verder opgepakt worden. Wij gaan er vanuit dat de bezorging spoedig weer verloopt zoals dit hoort. Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

Monique ~De Telegraaf

Alle klachten die gemeld zijn door A. Schuermans