Klacht: geen krant

op 23 september 2016 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 23 september 2016 om 16:58 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste mevrouw Luiks,

Vriendelijk bedankt voor uw bericht en onze excuses voor dit ongemak.
Wij vinden het vervelend om te horen dat u af en toe de verkeerde krant ontvangt en soms zelfs niet. Wij hebben deze meldingen doorgegeven aan ons distributiecentrum om dit probleem op te lossen. Verder hebben wij uw gemiste editie met uw abonnement verrekend. Fijn om te horen dat u verder tevreden bent!

Groet, Monique ~De Telegraaf

Alle klachten die gemeld zijn door zwanet.luiks