Klacht: geen krant

op 23 juli 2016 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 26 juli 2016 om 11:36 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Van Oosterbosch,

Bedankt voor uw bericht.

Wij vinden het vervelend om te vernemen dat u de afgelopen zaterdag de krant te laat heeft ontvangen.

Onze excuses voor het ongemak.

Wij hebben uw bezorgklacht doorgegeven aan de bezorgdienst. Zij zullen er zorg voor dragen dat de bezorging vanaf heden weer naar wens verloopt.

Uw vrouw hebben wij nog even telefonisch gesproken hierover.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.

Met vriendelijke groet,

SA- De Telegraaf

Alle klachten die gemeld zijn door Oosterbosch