Klacht: Geen krant

op 07 juli 2016 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Als ik vroeger geen krant had gekregen kon ik naar de telegraaf bellen en werd hij als nog bezorgd. Nu kun je bellen en heb je geen andere keus dan dat je een dag later je abonnement mag betalen, dus geen krant dat is dus slecht geregeld.

Ik ben tevreden als de krant eens een keer niet wordt bezorgd, en ik dat bij jullie meld ik als nog later de krant krijg.

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 07 juli 2016 om 15:28 geantwoord

Geachte heer Schuurman,

Bedankt voor uw bericht.

Wij vinden het vervelend om te vernemen dat u de krant vandaag heeft moeten missen.

Onze excuses voor dit ongemak.

Nabezorging is sinds september 2013 afgeschaft om de abonnementsprijzen laag te houden. Om deze reden is besloten om te compenseren door de huidige betaalperiode met een dag te verschuiven, zodat u alsnog alle kranten ontvangt waar u recht op heeft.

Om de krant alsnog te kunnen lezen op dagen dat deze niet bezorgd is, kunt u dit digitaal doen. Dit kan via een desktop, een tablet of een smartphone.

Uiteraard zullen wij naar aanleinding van uw bezorgklacht de nodige actie ondernemen om te voorkomen dat zich een soortgelijke situatie nogmaals voordoet.

Wij stellen het op prijs dat u ons op de hoogte stelt. Dit stelt ons namelijk in de gelegenheid om onze dienstverlening te verbeteren.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geinformeerd. Mocht u nog vragen hebben, dan verzoeken wij u vriendelijk om contact met ons op te nemen.

Met vriendelijk groet,

SA- De Telegraaf

Alle klachten die gemeld zijn door schuurmanjm.