Klacht: geen krant

op 05 juli 2016 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

alleen zaterdag lag er een telegraaf in de bus. gisteren niet en vandaag niet. 4 keer niet. U hebt de bezorger er uit gegooid en er voor in de plaats b post gezet. De eerste dag de beste al zeik. Tientallen jaren abonnee, nooit een dag gemist. U begrijpt het al dit abonnement leeft niet meer lang.

Elke dag een telegraaf in de bus, zoals altijd.

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 05 juli 2016 om 11:58 geantwoord

Geachte heer/mevrouw Oudenhoven,

Bedankt voor uw bericht.

Het spijt ons om te vernemen dat u problemen ervaart met de bezorging. Tevens zouden wij het betreuren indien u hierom het abonnement beëindigd.

Wij zouden graag aan de bezorging van De Telegraaf aanzitten, echter hebben wij helaas onvoldoende gegevens van u ontvangen om dit te bewerkstelligen. Wij verzoeken u vriendelijk om ons te voorzien van uw postcode en huisnummer en/of klantnummer.

Eventueel kunt u de klachten ook doorgeven via onze telefonische klantenservice. Dit wordt sneller in behandeling genomen. Dit kan via 088-8248201; indien u een Belgische postcode heeft, hoeft u deze niet in te spreken. U krijgt dan vanzelf een medewerker aan de lijn.

Wij vertrouwen erop u zo voldoende geinformeerd te hebben.

ER- De Telegraaf

Alle klachten die gemeld zijn door pepechrista