Klacht: Geen krant

op 25 juni 2016 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 28 juni 2016 om 14:43 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw De Wit,

Bedankt voor uw bericht.

Wij vinden het vervelend om te vernemen dat het abonnementsgeld is afgeschreven van een oud rekeningnummer, waardoor het misgegaan is met de betalingen en u de krant nu moet missen.

Bij hebben getracht telefonisch contact met u op te nemen om dit met u te bespreken, maar helaas hebben wij u niet kunnen bereiken.

Wij verzoeken u vriendelijk om contact met ons op te nemen zodat wij deze situatie verder met u kunnen bespreken en wij gezamelijk tot een gepaste oplossing kunnen komen.

WIj vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.

Met vriendelijke groet,

SA- De Telegraaf

Alle klachten die gemeld zijn door KAtwijkzee 5