Klacht: geen krant

op 24 juni 2016 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 24 juni 2016 om 15:50 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Veldjesgraaf,

Bedankt voor uw bericht.

Wij vinden het vervelend om te vernemen dat u geen krant ontvangen heeft.

Onze excuses voor het ongemak.

Wij nemen hierover contact op met de bezorgdienst, om te voorkomen dat u nogmaals de krant moet missen. Ter compensatie verlengen wij uw huidige periode met een dag.

Wij hebben getracht u te bellen om dit met u te bespreken, maar helaas hebben wij u niet kunnen bereiken.

Mocht u nog vragen hebben, dan verzoeken wij u vriendelijk om contact met ons op te nemen.

Met vriendelijke groet,

SA- De Telegraaf

Alle klachten die gemeld zijn door info@veldjesgraaf