Klacht: Geen korting op parkeren met eticket

op 26 september 2016 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

Afgelopen zaterdag (24/9/16) heb ik bij de P+R lokatie bij het station in Roosendaal geparkeerd. Ik had een meermanskaart voor de trein.
Deze was niet te scannen bij het uitrijden waardoor ik € 11.83 aan parkeergeld moest afrekenen.

Wanneer het verschil in tarief wordt terugbetaald

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door NS in behandeling genomen

NS

Heeft op 17 oktober 2016 om 11:15 geantwoord

Beste lezer,

NS Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Saskiavandijkswart