Klacht: Geen korting op inkomkaarten Neeltje Jans

op 17 februari 2018 over Roompot in de categorie Vakantieparken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vanwege de promotie die gemaakt werd in het boekje (inkomkaarten Neeltje Jans met korting), kochten wij onze kaartjes (3) aan bij de receptie van het park voor 17.5 €.
Wij waren ons niet bewust van een on-line korting en werden daar ook niet op gewezen door het meisje aan de balie.
Nadien bleek dat inkomkaarten on-line 4,00€ goedkoper konden aangekocht worden en dat een gewoon inkomkaartje 17,5 € kostte.
Dezelfde prijs die we betaalden ! Er is van korting geen sprake …

Ik deed mijn verhaal bij de receptie, de jongeheer vertelde me dat de normale inkomprijs hoger lag. Ik vroeg om een eventuele compensatie (drankje …). Maar dat was niet mogelijk.

Echter op de website en ter plaatse was duidelijk dat de inkomprijs 17,5€ (foto van tarieven beschikbaar).

Gewenste Oplossing:

Graag had ik de korting vereffend gezien. 3 x 4€ die we "te veel" betaalden

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Roompot over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Roompot in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Roompot een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Roompot

Heeft op 20 februari 2018 om 14:35 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Heeft op 20 februari 2018 om 14:48 geantwoord

Ik begrijp het standpunt van Roompot. Maar als er een engagement is met een andere partij (Neeltje Jans), wil je als consument niet benadeeld worden.

Alle klachten die gemeld zijn door Ben Van de Perre