Klacht: geen korting na 9.00 uur

op 12 oktober 2016 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

Ik reis om 8.50 uur vanaf Wormerveer naar Amersfoort.
Ik weet dat ik dan het volle tarief moet betalen tot 9.00 uur.
In Amsterdam cheq ik dan uit en weer in. Tot mijn verbazing blijft mijn kaart in Amsterdam op vol tarief staan.
Ik vind dit ronduit een schandalige maatregel en ben er inmiddels achter dat ik niet de enige ben. Als reiziger moet ik mij gedragen, maar dat geldt ook voor de NS.

Als bovengenoemde maatregel teruggedraaid wordt.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door NS in behandeling genomen

NS

Heeft op 31 oktober 2016 om 07:13 geantwoord

Wijzigen
Beste lezer,

NS Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door riekieandringa