Klacht: GEEN korting museum

op 12 februari 2018 over BankGiro Loterij in de categorie Loterijen

In september 2017 ben ik lid geworden bij de bankgiro loterij. Sindsdien is er elke maand €13,50 van mijn bankrekening geincasseerd voor 1 lot. 1 van de voorwaarden is dat je dan ook gratis naar musea kunt. Onlangs ben ik naar het Museum Volkenkunde in Leiden geweest en daar bleek mijn bankgiro loterij VIP pas geblokkeerd te zijn en ik wist hier echter niks van. (Bij navraag Bankgiro loterij werd mij verteld dat er in september een tweede pas is opgestuurd waardoor de eerste automatisch werd geblokkeerd) Hier wist ik niks van af omdat ik maar 1 pas heb ontvangen, kennelijk was dit dus de eerste pas die geblokkeerd werd op het moment dat de tweede pas werd opgestuurd en die dus nooit is aangekomen! Ik heb voor 1 persoon de volle prijs voor het museum moeten betalen en voor 1 persoon met studentenkorting. Vervolgens contact gehad met Bankgiro loterij en zij willen mij op geen enkele manier tegemoet komen. Ik vind dit een slechte service omdat dit niet mijn fout is en ik hier wel de dupe van ben geworden!

Ik ben pas tevreden wanneer ik het bedrag van de entree van het museum terug heb ontvangen.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over BankGiro Loterij

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over BankGiro Loterij nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door lshs