Klacht: Geen korting bij combinatie Vodafone mobiel met ziggo alles in 1 abonnement.

op 01 augustus 2017 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Sinds 24 april jl. heb ik een Vodafone mobiel abonnement, volgens de verkoper in de winkel zou ik maandelijks 5 euro korting krijgen op mijn rekening echter tot op heden krijg ik geen korting. Ik heb meerdere malen gebeld met zowel Vodafone als Ziggo. Ziggo wijst naar Vodafone en Vodafone wijst naar Ziggo.

Vodafone wilt mijn klacht niet in behandeling nemen op klacht.nl.

Gewenste Oplossing:

Wanneer ik mijn maandelijkse €5,- korting krijg met terugwerkende kracht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ziggo

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ziggo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door whlsouren