Mijn Klacht:
Ik heb nu al zeker 5 x geen koopzegels gekregen terwijl ik ze wel betaald had.
Gelukkig kwaad ik er 4 x op tijd achter en kreeg ze later alsnog.
Maar 1x kwam ik er thuis achter. En ben terug gegaan. Moest de volgende dag maar terug komen. Dan konden zij het nakijken.
Heb geen zegels gekregen.
Wilde al drie maal een klacht indienen, maar de manager was steeds niet aanwezig.
Werd van het kastje naar de muur gestuurd.
Dit was bij AH Voorthuizen. Jos
Gewenste Oplossing:
Als ik koopzegels koop, wil ik ze gewoon ontvangen en er niet om hoef te vragen


