Klacht: Geen Koopmap ontvangen

op 30 mei 2016 over Axender in de categorie Reclame

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Goedemiddag
Helaas moet ik U weer mede delen dat wij 4 weken geen Koopmap hebben ontvangen .Enige tijd geleden hadden wij ook dit probleem en toen is het keurig netjes opgelost. Hopelijk krijgen wij de Koopmap weer in de brievenbus. Ik zie graag U antwoord tegemoet.

Gewenste Oplossing:

Ik zie graag de map weer op de deurmat verschijnen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Axender over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Axender in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Axender een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Axender

Heeft op 31 mei 2016 om 10:03 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door 16847