Klacht: Geen klusser, wel factuur

op 25 mei 2021 over Klusup in de categorie Aannemers

Tot mijn grote verbazing krijg ik een factuur voor werkzaamheden die zijn gedaan. De heer …. gesproken en hierin aangegeven dat de klus niet door kan gaan. Hierbij heb ik het geannuleerd, maar deze is niet goed gegaan (wordt achteraf verteld). Het was dus bij alle partijen duidelijk dat de klus niet door zou gaan.

Ik krijg nou een factuur voor een klus die niet gedaan is terwijl ik duidelijk heb aangeven dat de klus niet kan doorgaan. Verder rekent de heer …. voorrijkosten en uurloon terwijl ik deze man helemaal niet ken en hij nooit op locatie geweest.

Ondanks meerdere mails en telefoontjes besluit Klusup om de facturering te laten staan. Schandalig en niet empathisch handelen van Klusup. Ook is het haast onmogelijk om iemand die er over gaat aan de telefoon te krijgen. Ze verschuilen zich alleen maar achter stuur maar een mail.

Het gaat mij totaal niet om het geld of iets, maar puur om het stukje onrecht. Het was bekend dat de opdracht niet zou doorgaan, maar de facturering blijft gewoon staan. Iemand aan de telefoon krijgen is bij deze organisatie onmogelijk. Het wordt alleen maar doorverwezen naar de mail en hier wordt formeel antwoord gegeven.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Klusup

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Klusup nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Lars1992