Klacht: Geen kleren gekregen na bestelling

op 20 juli 2017 over Perry Sport in de categorie Sportwinkel

Ik heb perrysport meerdere malen gebeld op hun 0900 nummer. Niemand neemt op. Email hetzelfde geval, 3x een mail gestuurd geen gehoor gekregen. Ik heb kleren besteld op 9 juli, ze beloven op hun site dat de bestelling binnen 4-5 werkdagen binnen is. Dit is 3x zolang geworden dan dat ze beloven. Ik ga ook nog eens op vakantie over een week en is dus een groot probleem.

nergens

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Perry Sport

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Perry Sport nog niet in behandeling is genomen.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Perry Sport in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Perry Sport een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Perry Sport

Heeft op 13 maart 2018 om 15:33 geantwoord

Beste klant, allereerst mijn excuses voor de late reactie. Vanwege de enorme drukte duurt het in behandeling nemen van een klacht en de afhandeling daarvan, langer dan normaal.
Ik vind het heel vervelend dat het verloop van je order zo is gelopen. Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Wij zullen altijd onze uiterste best doen een bestelling zo snel mogelijk te leveren.

Nogmaals mijn excuses.

Met vriendelijke groet van de Klantenservice Perry Sport

Heeft op 13 maart 2018 om 22:43 geantwoord

Heb een maand geleden gebeld, nog steeds niks terug gehoord. Nou eindelijk na 6 maanden een email, top. Kleren nog steeds niet ontvangen. Ik denk dat een bedrijf als perrysport wel wat kan verzinnen als ze klanten zo behandelen. Wat stellen jullie voor? Een compensatie of de bestelling langer uitstellen? Ik ben nog lang niet klaar met perrysport en ik hoop dit keer op een snellere reactie van jullie.

Mvg,

Taoufik

Alle klachten die gemeld zijn door tofiq