Klacht: geen klantvriendelijkheid, body cream

op 02 september 2016 over Rituals in de categorie Verzorgingsprodukten

Gister heb ik bij Rituals in Amersfoort een cadeau voor mijn moeder gekocht voor haar verjaardag een body cream(Ritual of Sakura) deze doosjes stonden naast de tester en het leek me een goed cadeau. Toen ik dit aan mijn moeder gaf bleek het een refill te zijn dus er zat geen dop op en ja…niet echt cadeauwaardig. Ik vind wel dat ze dit even bij de kassa hadden kunnen zeggen toen zij het inpakte als cadeau..want niemand geeft denk ik een navul verpakking als cadeau. Ook stond ik 20minuten in de winkel normale medewerkers komen even naar je toe om te helpen maar aan mij werd niks gevraagd terwijl er verder niemand anders was. Ik ben vandaag dus teruggegaan om de body cream te ruilen want ik wil natuurlijk niet een navulverpakking geven als verjaardagscadeau. Dus leverde ik het in het doosje (nog niet opengemaakt!) terug in met de bon. Maar ze beweerde dat ik het al had opengemaakt. Maar ik ga natuurlijk niet iets openmaken als ik het terug ga brengen. het folie zat helemaal nog over het potje alleen het lipje zat misschien iets omhoog maar dat hebben ze waarschijnlijk zelf gedaan. Als ik zo graag de pot open zou willen maken had ik het er wel afgetrokken en als ik het zo graag zou willen gebruiken dan zag je wel een veeg van een vinger door de creme. Maar dat is niet het geval zat helemaal nog vast en je zag dat de creme niet aangeraakt was. Ik vind het heel jammer dat ze dit niet hebben kunnen oplossen het is namelijk best duur en ik had mijn moeder niet zo iets willen geven. Ik vind heel jammer dat ze zo met klanten omgaan want het kwam erg over alsof ik zat te liegen en ze wilden er geen oplossing voor zoeken. terwijl ik eigenlijk gewoon mijn geld terug had moeten krijgen of er iets anders voor zou mogen uitkiezen. Dit had ik niet verwacht ik kom al jaren bij Rituals maar na vandaag kom ik zeker niet meer terug! erg jammer.

geld terug, ander product, excusses

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Rituals

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Rituals nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Verena de Wilde